نیایشی مجرب دفع شر و بدی – نیایشی دفع ترس از شیطان,نیایشی دفع شر,نیایشی دفع بدی,نیایش دفع شر مزاحم,نیایشی دفع شر شیطان,نیایشی دفع ترس و شر,نیایشی دفع شر مزاحم,نیایشی قرآنی برای دفع شر شیطان,نیایشی در امان ماندن از شر,نیایشی محفوظ ماندن از شر و بدی

دفع شر

در کتاب غنیة الداعی نوشته علی ابن محمّد بن عبدالصمد، آمده:

پیامبر ایزد (ص) فرمود:

ای علی! هر کس از شیطان یا ساحری بترسد ، بایستی بخواند:

إنَّ رَبَّکُمُ اللهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ فِی سِتَّةِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَی عَلَی الْعَرْشِ یُغشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثاً وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ألاَ لَهُ الْخَلْقُ وَالأمْرُ تَبَارَکَ اللهُ رَبَّ الْعَالَمِیْنَ

بحار الانوار، ج۹۲، ص۱۳۲

*****************

حضرت امام صادق (ع) به عبدالله بن جندب فرموده است:

با کسانی که از تو زیادترند ستیزه نکن و کسانی را که از تو پایین‏ترند مورد استهزاء و تمسخر قرار نده.

عبدالله ابی‏لیلی روایت می‏کند که روزی ابوجعفر دوانیقی مرا خواست و چون به مجلس او حاضر شدم گفت:

تعجیل کنید و امام جعفر را نزد من حاضر کنید. ایزد مرا بکشد اگر من او را نکشم. ایزد زمین را از خون من آب دهد، اگر من زمین را از خون وی آب ندهم. پس از صاحب پرسیدم که او چه کسی را می‏خواهد.

گفت: جعفر بن محمد را، در حال گفتگو بودیم که جماعتی آن حضرت را احضار کردند و پیش از آن که پرده بردارند، آن حضرت را دیدم که لب مبارک می‏جنبانید و چون ابوجعفر دوانیقی به او نگاه کرد، گفت:

مرحبا یابن عمی یابن رسول‏ الله و او را با کمال عزت و احترام در پهلوی خود نشانید و گفت: طعام حاضر کنید. من دیدم ابوجعفر خود لقمه در دهان آن حضرت می‏گذاشت و بعد از ساعتی حضرت از آن مجلس برخاست و بیرون آمد.

من گفتم: ای حضرت، فدای تو گردم، تو محبت مرا نسبت به خود می‏دانی.
این دوانیقی قصد کشتن تو را داشت و چون شما وارد شدید، لب مبارک می‏جنبید، شک ندارم که نیایش می‏خواندید، اگر صلاح می‏دانید آن نیایش را به من تعلیم دهید تا چون نزد ایشان بروم آن نیایش را بخوانم که به صحبت ایشان مبتلا گشته ‏ام.

حضرت فرمود:

آن نیایش این است:

ما شاءالله ما شاءالله لا یصرف السوء الا لله ما شاءالله ما شاءالله کل نعمة فمن الله ما شاءالله لا حول و لاقوة الا با الله.

**************************************************

بازنشر : طب الشفا نیایشگو (بزرگترین منبع ذکر و نیایشهای قرآنی)