ایتا لینک

لینک ها و مطالب محبوب و مفید

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

کشف تکان دهنده انبوهی از ماینر

▪️کشف تکان دهنده حجم انبوهی از ماینر در سامانه های راداری و پدافندی ایران

 

اخیرا تعدادی از اپوزیسیون میهن پرست پناه به دشمن برده از وطن رمیده به دشمن چپیده در یک کشف تکان دهنده از پروژه عظیم سپاه و ارتش در استفاده ماینر در رادارها و پرتابگرهای پدافند پرده برداشتند.

 

ظاهر امر چنین بوده است که سپاه و ارتش خائن به ایران به شکل گسترده ای در پوشش رزمایشهای متعدد اقدام به استفاده از این ماینرها که تقریبا روی اکثر این رادارها و پرتابگرها مشاهده میشود نموده و مقادیر هنگفتی رمز ارز استخراج نمودند. 

 

متاسفانه این جنایات در حالی رخ داد که آلبانی نان ندارد، پاریس موش دارد، دل آسمان لندن گرفته، شاهزاده هواپیمای شخصی ندارد، مسیح سوژه ندارد، فخری حوصله ندارد و کالیفرنیا هم آتش گرفته است.

 

#طنز #نخبه_های_نظامیگری

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمید کاووسی

افاضات الهام علی اف!

▪️افاضات الهام یزیدوف پس از دیدار سردار باقری با پاکستانی ها

 

الهام علیف، رئیس دیکتاتوری کشورک جعلی باکو: ما سفیر ایران را احضار کردیم، اما وضعیت بدتر شد و ورود کامیون‌های ایرانی به قره باغ افزایش یافت؛ این اقدام توهین آمیز بود.

 

ما با ایران و در دولت قبلی ایران همکاری داشتیم و توانستیم روابط خود را در واقع به بالاترین سطح ممکن برسانیم.

 

من چندین دیدار با حسن روحانی داشتم که همه آن‌ها سازنده بودند. وقتی دولت جدید ایران و رئیس جمهور جدید انتخاب شد ما هیئت بزرگی را به مراسم تحلیف وی فرستادیم و آن‌ها پیام دوستی من را به رئیس جمهور جدید ایران رساندند.

 

ما تمامی اتهامات مبنی بر اینکه جمهوری آذربایجان "کشورک جعلی باکو" نیرو‌های اسرائیلی "صهیونییست" را به مناطق آزاد شده "اشغالی" آورده است، رد می‌کنیم؛ این اتهامات بی معنا هستند.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید کاووسی

فحاشی یک رپر به ایران

▪️فحاشی یک رپر به ایرانیان

 

اخیرا یک فایل صوتی از شخصی به نام امیر تتلو توسط افغانیها دست به دست میشود که آن شخص درش به ناموس ایرانیان توهین میکنند و زنان و دختران ایرانی را هرزه و ... میخواند. سوال اینجاست که این دیوث تو کدام خراب شده است!؟ آیا کسی دسترسی ندارد که این حیوان را ادب کند!؟

 

افغانی ها را که خدا زدشان، دیگر زدن ندارند. همین حال و روزشان برای خودشان بس است و امیدوارم خدا نجاتشان بدهد. اما این یارو تتلو باید ادب شود یا از سوی مقامات رسمی اقدام شود و یا اینکه دو تا با غیرت پیدایش کنند و حسابی مایه عبرتش کنند.

 

از وقتی این فایل صوتی را شنیده ام اعصابم حسابی به هم ریخته و به اصطلاح کارد بزنی خونم در نمیاید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید کاووسی