‍ سخنگوی نُجَباء:

◀️ تنها راه اخراج آمریکا حملات مستمر مقاومت است/ درس‌های مکتب سلیمانی

 

⏪ مهندس «نصر الشَمَّری» با برشمردن برخی آموزه‌های مکتب شهید سلیمانی، تأکید کرد که ادامه حملات ضدآمریکاییِ مقاومت عراق، تنها مسیر مطمئن برای اخراج اشغالگران از این کشور است.

 

🔻 سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ضمن تجلیل از رشادت‌های شهیدان سلیمانی و المهندس، آن دو فرمانده فقید را منبع روحیه و مربی ایمانی برای رزمندگان جبهه مقاومت توصیف کرد.

🔻 مهندس «نصر الشَمَّری» با انتقاد از سیاستمداران ذلیل که مانع اخراج اشغالگران از عراق هستند، تأکید کرد که آمریکایی‌ها جز زبان زور را نمی‌فهمند و تنها راه اخراج آنان، حملات مستمر مقاومت است.

🔻 وی همچنین رژیم‌های عربی سازشکار را "خائن و فاسد" خواند و تصریح کرد که عراق هرگز به پروژه ننگین عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نخواهد پیوست.

⬇️ گزیده‌ای از مهم‌ترین فرازهای این مصاحبه در پی می‌آید:

 

🔶 شهیدان سلیمانی و المهندس فرماندهان نظامی نبودند که در اتاق‌های جنگ تحت‌الحفظ عملیات‌ها را برنامه‌ریزی کنند؛ بلکه سردارانی محمدی و علوی بودند که خودشان در صف اول حضور داشتند و هیچ‌گاه از ایثار جان در حفاظت از فرزندان مجاهد خود بخل نورزیدند.

🔹 وجود آنان فقط جنبه روحیه‌بخشی نظامی و حماسی نداشت، بلکه برای رزمندگان، منبعی ایمانی، تربیتی و فکری بود؛ ظرفیتی که این دو شهید بزرگوار حتی در سخت‌ترین اوضاع از آن غافل نبودند و همیشه به نماز، دعا و ذکرهای وارده از معصومین علیهم‌السلام توصیه می‌کردند. اینگونه بود که در میدان‌های مختلف علی‌رغم هجوم وسیع دشمنان و شدت درگیری، پیروزی‌های بزرگی محقق شد.

🔶 اگر زندگی آنان مدرسه و مکتب بود، در شهادتشان هزار درس وجود داشت، زیرا این شهادت یک انتخاب الهی بود که قبح جنایت متجاوزان را آشکار کرد. آثار بزرگ و عمیقی بر این عروج ملکوتی مترتب است؛ به‌طوری‌که جهان بعد از شهادت این دو بزرگمرد با جهان قبل از آن متفاوت است و در آینده نزدیک به برکت این خون‌های پاک شاهد نتایج بزرگی خواهیم بود.

🔹 آمریکا جز زبان زور نمی‌فهمد. هیچ‌کس نباید به سروصدا و بوق‌های رسانه‌ای آمریکایی‌ها توجه کند. هرچه آنان بیشتر شوند، مقاومت هم بیشتر می‌شود و به یاری خدا به‌زودی خواهند رفت و مزدوران حقیر خود را در صحنه مجازات تنها خواهند گذاشت.

🔶 عراق هیچ‌گاه با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار نخواهد کرد. سرزمین علی، حسین و اباالفضل علیهم‌السلام پاک‌تر از آن است که با سازشکاران آلوده شود. هرکسی که به‌دنبال قدم گذاشتن در این باتلاق باشد، پایان خود را با دست خود رقم زده است.

🔹 رژیم‌های کوچک حاشیه خلیج‌فارس در واقع فقط با اسرائیل سازش نکرده‌اند، بلکه برای تداوم بخشیدن به حیات این رژیم اشغالگر جنایتکار ساخته شده‌اند و هرآنچه در مدت اخیر رخ داد، فقط آشکارسازی مسائلی بود که در خفا انجام می‌شد.

🔶 شهید حاج‌قاسم سلیمانی سخن مهمی با این مضمون داشت که اگر کسی در دنیا مانند شهدا زندگی نکند، شهید نخواهد شد. همانگونه که حیات حاج‌قاسم سلیمانی برای همه مجاهدان و کسانی که در راه امام‌حسین علیه‌السلام گام برمی‌دارند درس‌آموز بود، شهادت او نیز بزرگترین آموزه‌ها را برای آزادگان به همراه داشت./النجبا